by Rut - Alla, Blandat - 2010/05/112010/05/11 Säsongspremiär på Solstugan Så var man här igen… Årets första besök, men garanterat inte det sista. Halloumiburgaren var god i år igen, även om den är lite dyr. Solen värmde och en öl slank lätt ner också. En bra tisdag helt enkelt… :)