by Rut - Alla, Blandat - 2010/05/212010/06/06 Och så hjälm… Man måste ju ha hjälm när man cyklar med, och nu är det fixat med. Efter mååånga provade hjälmar…
Hej!
Kan inte låta bli… D
Den har ju inget spänne för handväskan!
Hahahahahaha…!
Jag vet… Det är illa… Men handväskhjälmen lever och frodas ju fortfarande… Och jag har ju cykelkorg… :)