Nu har vår nya soffa kommit… Den är precis som vi förväntat oss i färg och form. Vi är dessutom positivt överraskade över att den inte känns så stor som vi var lite rädda för. Och så skön den är. Tur vi städade lite innan vi byggde ihop den, för nu tar jag mig inte ur den, är alldeles för skönt här… :)
