by Rut - Alla, Blandat - 2010/05/182010/05/18 Min nya cykel Nu ska jag börja cykla till jobbet, eller ja, när jag har längre än 200 meter… Har precis byggt ihop den… Hoppas på finväder imorgon så jag får inviga den… :)