Så har jag hämtat (snott) nya idéer igen. Var in på Designtorget och hittade ett busskortsfodral i tyg, tänkte att, det här kan jag väl göra själv…
Det var inte så svårt faktiskt, och nu har jag t.o.m gjort två… :)
Det var läge att byta ut mitt plastfodral som börjat spricka i stort sett överallt, så det passade ju bra. Nu är jag laddad för kollektivtrafiken igen…
Se även nya inlägget att sy ett busskortsfodral