Och så hjälm…

Man måste ju ha hjälm när man cyklar med, och nu är det fixat med. Efter mååånga provade hjälmar…

Hjälm

2 comments
  1. Hej!

    Kan inte låta bli… D
    Den har ju inget spänne för handväskan!
    Hahahahahaha…!

  2. Jag vet… Det är illa… Men handväskhjälmen lever och frodas ju fortfarande… Och jag har ju cykelkorg… :)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *