Säsongspremiär på Solstugan

Så var man här igen… Årets första besök, men garanterat inte det sista. Halloumiburgaren var god i år igen, även om den är lite dyr. Solen värmde och en öl slank lätt ner också.

En bra tisdag helt enkelt… :)

Öl är gott

Halloumi är också gott

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *