Idag är min sista dag på jobbet, och på vilket bättre sätt kan man avsluta än med massa fina presenter från sina snälla kollegor…
Helt fantastiskt hur bra dom känner mig, eller vad säger ni? Spana in den här paketsamlingen…
– min kreativa sida, och lite till
Ja, de känner dig verkligen.
Och så fina grejer!
Lycka till på nya placet nu, kram!